söndag 8 maj 2011

Ätardag igår - gymmet idag!

Råkade skriva på facebook att jag varit och "gynnat" vilket resulterade i en del roliga kommentarer.
Hade min ätardag igår och det blev bla supergod pasta från bästa pastastället när min vän käkade pizza. Pizza känns bara för mycket, vet inte om jag någonsin kommer kunna äta en hel pizza igen!

PÅ gymmet idag körde jag bröst, triceps och axlar. Sen avslutade jag med att gå och springa intervaller igen för att få upp min springkondis. Jag höll på i 45 min och lyckades gå/springa 5 km på 35 min. När jag väl sprang försökte jag öka hastigheten och låg mellan 9,9-10.3 km/h.

Det har bara blivit 4 träningspass den här veckan men det känns ändå ganska okej. Jag går ju varje dag till jobbet också vilket är en snabb promenad på 20 min ena vägen så totalt blir detta 3 h och 20 min rask promenad/ vecka! Känns bra när man tänker så! ;)

Nu kör jag på fram till Kristi himmels med dieten och hoppas så klart på fabulösa resultat sen blir det Spanien i en vecka och sen kör jag på 4 veckor till. Hoppas på att minska 2-4 kg under den här tiden men mest i fettmätningarna givetvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar