tisdag 16 augusti 2011

Rygg, biceps och vader idag

Vet inte hur givande det är för någon annan att läsa exakt hur mycket jag lyfter i vikter eller hur många reps och set jag gör. Tycker ofta inte det är så himla spännande att läsa sånt själv, det blir liksom "jaha så mycket kunde den personen lyfta, duktigt, starkt!" men ger det mig så mycket att läsa det? Nja. Det viktigaste är ju att jag håller koll själv och förhoppningsvis blir starkare och utvecklas efter hand. Vill ni läsa om vilka övningar jag gör så finns de under fliken "Träning & Kost" här ovan.

Jag är hur som helst nöjd med passet idag! Har inte tappat så mycket i styrka trots uppehåll.  Körde rygg, biceps och vader och lite midjeböj med kettlebell på slutet. Styrketräningen tog 50 min och då återstod alltså 40 min (om jag ska hålla min planering) och dem tillbringade jag på crosstrainern. Höll på att få panik över att musiken pausades varje gång min iPhone låstes och sen för att spotify krånglade men det gick bra ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar