söndag 21 augusti 2011

Förra veckans träning

Min plan att komma upp i 10 timmars motion/träning sprack lite i slutet av veckan mycket pga att jag började känna mig väldigt trött och risig och kände att jag inte kunde pressa kroppen som jag ville. Jag tror jag kommer satsa på att träna 4 pass/vecka men att jag inte ska ha någon press när det gäller passens längd utan mer köra hårt när jag kör. Jag kommer att fortsätta att ha 10 timmar som mål och se vecka för vecka hur det går! :)

 Måndag - 40 min rask promenad

Tisdag - 40 min rask promenad + gymträning rygg och biceps + crosstrainer/löpband totalt 1,5 timme

Onsdag -
40 min rask promenad + ben och mage

Torsdag -
20 min rask promenad på morgonen

Fredag -
40 min rask promenad

Lördag -
Kettlebellsträning ca 40 min
Söndag -
Rask promenad 1 timme

Totalt - ca 6 timmar och 18 min

2 kommentarer:

  1. Missat totalt att du skriver igen. Skoj!

    10 timmars träning per vecka är väldigt mycket. Jag har själv legat på 12h träning per vecka en period och jag får bättre resultat av mindre träning som nu. Okej, nu kör jag för lite (haft noll ork pga nytt jobb), men nu börjar jag komma tillbaka, hihi. :)

    Ser verkligen jättebra ut, bra jobbat. ;)

    SvaraRadera
  2. Tack vännen, men du har så rätt i att det var och är för mycket! Och jag tog mig vatten över huvudet minst sagt. Nu har jag äntligen börjat komma på hur jag vill äta och träna och jag tar ett steg i taget för att det inte ska bli fel igen! Hoppas det går superbra för dig med jobb, träning och allt! Ska börja kolla din blogg igen också! Kram

    SvaraRadera